wtorek, 17 lipca 2012

Mimciak


HEJ!


Mimo, że mam kilka pomysłów wciąż czegoś brakuje do ich realizacji- pogody, odpowiedniej modelki i czasami czasu.. 
 Długo nie mogłam się zebrać do zrobienia nowych zdjęć.
 Dziś bardzo spontanicznie wybrałam się do mojej przyjaciółki na zdjęcia.
 Jestem zadowolona, ponieważ zdjęcia wyszły w takim stylu jakim planowałyśmy je zrobić :)
 Postanowiłam tymczasowo ominąć wcześniejszą sesję z Kasią i poczekać na lepszą wenę i jeszcze kilka zdjęć porządnie dopracować,
 wtedy pojawi się notka :)

Najbardziej lubię właśnie takie proste, spontaniczne, naturalne zdjęcia.. Mima to idealna modelka, 
do tego to nasza chyba 'setna' wspólna sesja więc o wstydzie nie było mowy :) 
Żałuje, że nie mogłam nagrać filmu jak pozuje Mima! 
Stworzyłam kilka gifów żeby mniej więcej to pokazać.. :D
 Mimka lubi śpiewać podczas pozowania, tańczyć też jej się zdarza :D Śmiałyśmy się chyba cały czas! 
Już nie mogę się doczekać naszej wyprawy nad morze..
 oczywiście zabieram aparat i postaram się zrobić coś ładnego.. no ale jeszcze trochę trzeba poczekać :) 













  \\





































...............................................................














15 komentarzy:

  1. nie żeby coś, ale masz dużo większy talent niż większość zawodowych fotografów. pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te zdjęcia, pełne życia i energii, aż człowiek się uśmiecha, jak je ogląda ;) Fajnie uchwyciłaś "sympatyczność" modelki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. no właśnie, zdjęcia wyglądają jak zawodowe, nieźle!

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniałe zdjęcia, z każdym postem lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super Asiu :) Niezła robota :)
    Ps. Na jaki kierunek studiów się wybierasz?

    Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) na pedagogikę ;)

      Usuń
    2. aha :)) :*
      a już myślałam ze wybierzesz kierunek fotografia czy coś w tym stylu :) Jesteś świetna w tym co robisz :) ale to już chyba sama wiesz to co będę mówić ;D :)

      Usuń
    3. eheee... papierek z fotografii to ostatnie czego mi trzeba... :)

      Usuń
    4. tak bo ty bez tego juz jestes dobra;):)

      Usuń
    5. ..posłodzone! :) ale dziękuję, bardzo mi miło, że tak uważasz :))

      Usuń
  6. te zdjęcia są zajebiste ! Choć czarno baiałe bardziej nastrojowe ;)


    www.shoesredbottom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealna sesja...w której widzę siebie
    Może kiedyś=)

    OdpowiedzUsuń
  8. masakra dziewczyn! jesteś niesamowita! strasznie podobają mi się efekty Twoich zdjęć.
    Zdradzisz kiedyś tajniki swojej przeróbki? tak krok po kroczku? ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem, pomyśle nad tym :) w przypadku tych zdjęć nawet nie użyłam Photoshopa- wystarczyl Photoscape, mocne pogłębienia, ostrość, szum, krzywa.. :)

      Usuń