poniedziałek, 21 maja 2012

Monika !

HEEj ! :) 
                                                                                            
Tak jak już wcześniej pisałam, w sobotę miałam kolejny "dzień zdjęciowy". 
Niestety miałam zepsuty komputer dlatego dopiero teraz zajęłam się obróbką.
 Jestem całkowicie zachwycona moim nowym obiektywem i Moniką, której robiłam zdjęcia pierwszy raz. 
Planując sesje, stylizacje itd od razu przed oczami miałam Monikę..
 tylko ją widziałam w tej roli. 
Jestem pod ogromnym wrażeniem jej urody, myślę że idealnie pasuje do tej stylizacji. 
Mam nadzieje, że jeszcze nie raz będę mogła robić jej zdjęcia..
 w jej wypadku słowa 'chce żebyś zabijała wzrokiem' nie przydały się... od razu bez mojej pomocy wczuła się w rolę, doskonale wiedziała co robić, przyjmowała ciekawe pozy, do tego świetnie się pomalowała. 
Taka modelka to skarb ! :) 

Nad tymi zdjęciami zastanawiałam się już od dawna... myślę że zainspirowały mnie te wielkie spodnie, które wyglądają jak spódnica i wyłowiłam je w sh za jakieś 3 zł... Pewnie jeszcze nie raz ich użyje :)




1.










2.







 3.






4.







 5.








 6.






 7.





 8.







9.







 10.






11.





 12.










13.




14.








 15.





16.






 17.






18.





 19.

6 komentarzy:

  1. Co by tu... z nowości to możesz podać numer do modelki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Rada.... Nie dodawaj tych samych zdjęć obok siebie. Kolorowego i Czarno Białego. Lepiej się zdecydować i być świadomym fotografem. Pierwsze zdjęcie zdecydowanie na + !

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam sie zdecydowanie z komentarzem na górze, to tez chciałam Ci poradzić ;) Staraj sie tez robić bardziej spójne obrobkowo zdjecia oraz BW w 16 i 14 zdjeciu sa nieco mniej nasycone i kontrastowe od pozostałych :) Jestem pod wrazeniem, zdecydowanie twoja najlepsza sesja, oby tak dalej to bedziesz na prawde świetna ! ;) Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Monika jest taka piękna <3
    ślicznie wam to wszystko wyszło, gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pretty!

    p.s. I'm having a giveaway if you'd like to check it out! :)
    devorelebeaumonstre.com xx

    OdpowiedzUsuń