środa, 13 czerwca 2012

Marta S.


                                                    


HEEj!


Tym 'niebanalnym' :D powitaniem pragnę rozpocząć notkę o ostatnich zdjęciach jakie zrobiłam w Żarach :)
Tym razem pozowała przed moim obiektywem po raz kolejny Marta S. 
 Plan zdjęć był stworzony z myślą o niej.. wiedziałam, że wczuję się w klimat i tak też się stało. 
Chciałam stworzyć coś co przypominałoby kadry z filmu :) 
Czy mi się udało oceńcie sami.. 

Żałuję, że nie miałyśmy jakiegoś ciekawszego samochodu do tego typu zdjęć.. 
Jakoś musiałyśmy poradzić sobie z tym :) 
Dziękuję Magdzie, która czasem robiła za naszego "modela" .. co prawda miał być to mężczyzna w krawacie no ale niestety nie wypaliło :) 


Być może pojawi się tu jeszcze trochę zdjęć z tej sesji.. póki co dodaje te. 

1.








2.








3.










4.












5.














6.












7.










8.











9.










10.









11.








12.




                                                   













11 komentarzy:

  1. Jestem pod wrażeniem, ciekawa sesja. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super Asia! Zdjęcia wyglądają bardzo realnie ;) A co do Marty to idealnie do tego pasuje ;) Spisałaś się na 6+ ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłabyś dodawać więcej zdjęć swoich i modelek z backstagu?:D To fajna sprawa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te mi sie o wiele bardziej podobaja od ostatnich, fajny klimacik ogolnie jaram sie, tylko jak dla mnie za duzo podobych kadrów ale z sesji na sesje jest coraz lepiej ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. https://www.facebook.com/pages/Nie-jeste%C5%9B-fotografem-po-prostu-masz-du%C5%BCy-i-drogi-aparat/128539940550528

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fotograf, to osoba robiąca zdjęcia. TAK, ja robię zdjęcia, jestem fotografem ! :D

      Usuń
  6. coraz lepiej! to racja!!!! :) życzę powodzenia Asiu z dalszą robota ! studia wybrane? pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pod wielkim wrażeniem efektu tych zdjęć:)

    Przy okazji odwiedzin Twojego bloga, zapraszam Cię serdecznie na moje pierwsze rozdanie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nice post! Love your blog!:)
    Would you maybe like to follow each other?
    http://mylifelamiavitamivida.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie kochana:*:*:*:**:*:*:*:*:**:
    Z przyjemnością obserwuje, blog jest wspaniały!!!!
    Zapraszam do obserwowania u mnie!!!
    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam:**:*:

    OdpowiedzUsuń