niedziela, 19 sierpnia 2012

MIMI

HEJ!

Niedawno byłam w Mielnie ze znajomymi. 
Miałam pod ręką moją ulubioną modelkę więc oczywiście nie obeszło się bez zdjęć :)
 Jestem średnio zadowolona, 
ponieważ ominęłam najlepsze światło.. 
zbyt długo walczyłam z aparatem i bubaa..
Chciałam powtórzyć zdjęcia następnego dnia ale niestety już nie znalazłyśmy czasu... 
ale chyba nie jest źle. 
Świetnie się bawiłyśmy, 
ciekawie było robić zdjęcia gdy co chwilę mijali nas jacyś ludzie a Mimka taplała się w zimnej wodzie w takim wdzianku..


W tym tygodniu biorę się w garść i działam :) 

Od niedawna zmieniłam zasady i sesje będą odbywać się na zasadzie TFP. 
Jedyny koszt to transport.
 Odpowiadam tylko na wybrane zgłoszenia.

 Nie krępuj się, napisz do mnie jeśli jesteś zainteresowana/ny. 

Chcę skupić się bardziej na jakości nie ilości.. choć i tak dużo wcześniejszych sesji odbywało się na takich zasadach :)  






















































































.........................................................................................................................











16 komentarzy:

  1. Zdecydowanie jedne z najlepszych. trójeczka najlepsza według mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak się nazywa ten nowy obiektyw, który zakupiłaś ? :)

    A tak poza tym , śiczne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  3. nasza Mimka jest śliczna! ;) Asiu i co z twoimi studiami?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia :) Światło Ci ze tak powiem dopisywało ;DD Wstaw też parę swoich zdjęć (bo na pewno jakieś masz ;))

    Ps. Do ZG o to się spotkamy może ;P Ja jestem na filologii ;P A będziesz mieszkać w ZG czy dojeżdżać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) będę tam mieszkać :)

      Usuń
    2. a od kiedy zaczynają sie studia ?

      Usuń
    3. a to jak będziesz mieszkać to fajnie,poznasz życie studenckie ;)%
      mieszkanie czy akademik?;)

      Usuń
  5. Zdjęcia są przecudowne:) Jak zwykle. A mam takie pytanie odnośnie studiów. jakie miałaś wyniki matur ewentualnie liczbe punktów które pozwoliły Ci isc na pedagogikę? Pytam bo tez chcę iść tam za rok a nie wiem czy jest trudno.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję :) z polskiego 54%, niemiecki 74% a matma 46%, dostałam się do Legnicy póki co a do Zielonej czekam na drugi nabór bo przegapiłam egzamin wstępny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asia a ile Mima miała z matemy ?
      Sorki ze tak tutaj pytam ;)... ale chce isc na ten sam kierunek co ona za rok ;)

      Usuń
  7. WSZYSTKIE ZDJĘCIA SĄ ŚLICZNE ......... :)

    OdpowiedzUsuń