piątek, 6 stycznia 2012

1#

Hej ! 

Utworzyłam bloga już w tamtym roku ale dopiero dziś zebrałam się w końcu aby coś z nim zrobić. Zamierzam umieszczać tu prace mojego autorstwa. 
Proszę o szczere komentarze, pytania- chętnie odpowiem.
Moje zdjęcia możecie zobaczyć również  TU i TU
                                                                                                           




                                                                                                                                                                                                         

Dziś umieszczam zdjęcia z ostatniej sesji ze wspaniałymi dziewczynami: Martą S. i Karoliną Ś.
:**









MARTA:




















KAROLINA:


















































 Dzięki dziewczyny !










no i backstage .. czyli element mojego bloga, w którym będą publikowane zdjęcia których nigdzie indziej nie znajdziesz, postaram się do każdej sesji dołączać coś takiego :D





                                                                           



                                                                                                                                                             

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz