wtorek, 17 stycznia 2012

....



                                                                                                                                                                                                                                                


Nagłówek nie wyszedł tak jak to sobie wymarzyłam :9 ... 
miało być jeszcze trochę innych elementów ale bałam się naciapać :p 
CHWILOWO zostanie to co już zrobiłam ale z czasem na pewno zajdzie jeszcze dużo zmian.. 
może coś dodam albo zmienię całkiem.


Zamierzałam zrobić bloga nie tylko o fotografii więc nagłówek nie oddaje tego co miałam przekazać..
 a ta postać miała przypominać mnie... ale niestety tak nie jest :D 
ciężko się rysuje siebie gdy nie ma się takich zdolności :P
















  



1 komentarz:

  1. Bardzo, ale to bardzo podoba mi się twarz na pierwszym i drugim zdjęciu, według mnie nie powinnaś "prostować" włosów. Trochę dziwnie to zabrzmiało.
    Pozdrawiam.
    N. :)
    http://1tocokocham.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń