wtorek, 17 stycznia 2012

:)


:) 
Jestem w trakcie projektowania tytułu mojego bloga.. coś szkicuje, dziobie w Photoshopie! 
Mam masę pomysłów i ciężko zdecydować się na jeden..
 Może pod koniec dnia skończę. 
Mam nadzieję że moja praca nie pójdzie na marne :) 
                                                                                 
                                   
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                
Poniżej dodaje kilka autoportretów. Chciałam wypróbować pilot który zamówiłam na allegro.
 Póki co jestem bardzo zadowolona ! w porównaniu z samowyzwalaczem to naprawdę mega wygodny sposób na robienie autoportretów ! 
Czekam na odpowiednią pogodę i ruszam w plener ! 
Już niedługo udostępnię moją sukienkę studniówkową na sesje ! Mam z nią wiele pomysłów do zrealizowania :) 








5 komentarzy:

  1. Genialne robisz te autoportrety, nie umniejszając oczywiście innym zdjęciom ;) Mam nadzieję, że pogoda się szybko poprawi i znów coś razem stworzymy, bo też mam dużo pomysłów ostatnio! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :** również mam taką nadzieję !

      Usuń
  2. Dlaczego wszystkie zdjęcia robisz takie z "szumami"??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze nie wszystkie :) Po prostu podoba mi się taki efekt ale już coraz częściej stwierdzam, że za często używam tej opcji więc być może niedługo będzie coś także z inną obróbką choć od tej pewnie nie odetnę się na stałe :)

      Usuń