czwartek, 19 kwietnia 2012

dymek




Hej ! :) 




Za tydzień zakończenie roku szkolnego.. 
Będę się męczyć do 16stego maja jeśli dobrze pójdzie.
Po tym mam nadzieję porządnie zająć się fotografią.
Póki co w wolnych chwilach stać mnie jedynie na kilka fotek.. 
szybko nudzą mnie stare a bez Photoshopa długo nie wytrzymuje :) 





                                                     
Póki co pokazuje dwie foty

(Chciałam kupić sobie czarne pilotki ze złotymi ramkami.. nie mogłam nigdzie znaleźć.. aż tu nagle natknęłam się na takie w BIEDRONCE :D .. właśnie one są na powyższym zdjęciu :))

















zapraszam na ---->  PHOTOBLOG.PL









                                                                                                                                                                                                            











8 komentarzy:

  1. Zdaje mi sie, ze troche nie rozumiesz sensu fotografi otóz ta pasja nie polega na robieniu ciagle tego samego, w kazdej dziedzinie trzeba sie rozwijać a u Ciebie ciagle jest to samo, twoje autoportrety obrabiane ciągle tak samo. Pamietaj, ze trzeba czerpać wiedze bo to się robi nudne. Juz wszyscy widza ze umniesz robic autoportrety, ale pokaz ze umiesz robic inne zdjecia. Nie skupiaj sie na tym poniewaz praca z domniemanymi modelkami nie wychodzi Ci za dobrze i bardziej swoja uwage powinnas skupić na tym. A obrobka ktora stosujesz jest fajna, jednak bez przesady. Cały czas to samo, to sie zaczyna robic bez sensu bo nie rozwijasz swoich umiejetnosci artystycznych. Taka obrobka nie pasuje do wszystkich zdjec, wyglada wrecz paskudnie i zdjecia wydaja sie brudne i nie ladne. Zrob cos nowego, zrob krok do przodu bo ciagle stoisz w tym samym miejcu. Inspiruj sie. To nie jest komentarz, ktory miał Cie obrazić bo kazdy artysta ma swoja wizje, jednak obiektywne spojrzenie na twoje prace i przede wszytkim jest to rada z mojej strony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozumiem skąd to stwierdzenie, że trzeba koniecznie się rozwijać bo jeśli ktoś tego nie robi to znaczy, że nie rozumie sensu fotografii. Nie wszyscy tego potrzebują :) takie dziwne uogólnienie. A tak poza tym to ja też uważam że moje autoportrety stają się nudne i fajnie by było w końcu zrobić coś nowego :) Jednak od kilku dni piszę w notkach, że przed maturą kompletnie nie mam czasu na modelki i jakieś inne nowości.. i cały czas podkreślam że ruszam po maturach :) Nie uważam też że, wszystkie moje zdjęcia są przerobione tak samo (chyba że bierzesz pod uwagę tylko tę notkę). Pewnie chodzi o te szumy i bw więc przyznaje że to mój ulubiony typ obróbki ale na pewno nie stosuje go cały czas :) Zachęcam do czytania moich notek a nie tylko oglądania zdjęć :)

      Usuń
  2. Zdjęcia są świetne ! ;)
    Zapraszam do siebie :

    http://laadyoffashion.blogspot.com/

    xx

    OdpowiedzUsuń
  3. great post! The photos are so beautiful! I follow you now (:
    http://thesmallnoble.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  4. hej!! chcialam Cie poinformowac, ze przenioslam sie na bloga: http://logickillslife.blogspot.com/ , poniewaz na starym nie wyswietlaly sie nowe posty u obserwatorow, takze zapraszam do obserwowania tam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O łał !
    Świetnie

    zapraszam , jesli znajdziesz chwilkę http://styloweone.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dobra robota ;] a na studia gdzie się wybierasz ??

    OdpowiedzUsuń