niedziela, 15 kwietnia 2012

15.04

Hej !                                                                                                                                                           




Miałam dodać tutorial moich przeróbek w Photoshopie. 
Niestety nie mam kiedy się za to zabrać.. 
zazwyczaj przerabiam zdjęcia pod wpływem impulsu i męczy mnie ciągłe zapisywanie swoich kroków..
 ale obiecuję że coś takiego pojawi się tutaj :) 


Póki co pobawiłam się dziś jednym zdjęciem.. 


wyszło mi coś takiego:














10 komentarzy:

  1. dla mnie to sztuka, kompletnie nie umiem się posługiwać photoshop'em, a żałuję
    przydałaby mi się ta umiejętność do obróbki zdjęć na bloga, a tak...pozostaje mi photoscape :D hah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Photoscape jest ok :) bardzo łatwy w obsłudze i sama też często z niego korzystam :) a co do Photoshopa to polecam oglądać tutoriale na Youtube, można się wiele nauczyć :)

      Usuń
  2. podeślij kilka jakiś fajnych tutoriali ;) jesteś świetna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proszę ;) podeślij coś! :)

      Usuń
    2. zachęcam do przeczytania notki- napisałam, że nie mam teraz czasu a gdy znajdę to coś takiego pojawi się tutaj :)

      Usuń
  3. obrobki a nie przeróbki się mówi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to dlaczego? :) Zapraszam do zajrzenia do słownika

      Usuń
  4. poniewaz przerobic sobie mozesz rower czyli zrobic z niego cos zupełnie innego. A obrobic mozna zdjecie czyli tak jakby zostawic to samo tylko jednak lekko zmienic wedle własnego uznania. Zapraszam do poszerzania swojej wiedzy fotograficznej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli przerabiasz rower na coś zupełnie innego to znaczy że jakieś jego elementy nadal są w danym przedmiocie tylko że np zniekształcone :)Jeśli pomaluje rower na inny kolor to jest to obrobiony rower? i nie mogę powiedzieć, że przerobiony? :) Nie widzę logiki w tym co piszesz :) widzę że ciężko więc odsyłam do gotowego wyszukanego hasła w słowniku-> http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=2511054 . No chyba że z Wydawnictwem Naukowym PWN też chcesz się kłócić ;)

      Usuń