niedziela, 1 kwietnia 2012

Blumen !

Hej :)


Po 16 maja nastąpi całkowita regeneracja bloga! :) 



Opony na letnie zmienione, z szafy pozbyłam się grubych swetrów... a za oknem śnieg !
 coś tu jest nie tak.. 
Zabieram się za pracę maturalną ale w przerwie dodaję krótki post ze zdjęciami, które zrobiłam niedawno... 






















                                                                                                                                                       







                           http://www.photoblog.pl/staggering                                                     










11 komentarzy:

  1. Twój pierwszy ;>1 kwietnia 2012 11:07

    Tak patrzę na to zdjęcie bez przeróbek, z gifa po prawej i stwierdzam, iż jesteś boska ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. super przerooobka!!!!

    +zmienilam adres bloga i zeby widziec nowe posty musisz jeszcze raz mnie dodac do obserwowanych:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia są fenomenalne:) A tak poza tym z jakich przedmiotów zdajesz maturę?:) Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. przeróbki są świetne ;) długo zajmujesz się fotografią? widać, ze masz fach w ręku;) a odnośnie matury i studiów, wybrałaś już kierunek? idziesz na ASP?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) zainteresowałam się tym już jakoś na początku liceum... Na pewno nie pójdę na ASP, nie ma takiej opcji :) Jeszcze nie do końca jestem pewna na jakie studia chce iść...

      Usuń
  5. Szkoda:)Myślę, że doskonale byś pasowała na takie studia:) A jakie kierunki rozważasz?:) ja też teraz muszę jakis wybrac i mam problem:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłabym w siódmym niebie gdybym dostała się na takie studia :) Niestety to niemożliwe więc myślę o bardziej 'przyziemnych' kierunkach ale póki co wolę nie zdradzać bo to jeszcze nic pewnego :)

      Usuń