sobota, 5 maja 2012

Maturka !

HEj !

Już jestem po pierwszej maturce, w poniedziałek czeka mnie ustny polski więc zamierzam przysiąść i w końcu uzupełnić moją 'wiedzę' ;) 
Myślę, że po maturach kupię nowy obiektyw i wszystko się rozkręci. 
Póki co mam pół szafy do sprzedania więc pewnie niedługo będę zasypywać was  linkami do aukcji :)
...........................................................


Poniżej wrzucam zdjęcia, które zrobiłam żeby uwiecznić moją ciekawą fryzurę zrobioną za pomocą folii aluminiowej :D
 Niedługo też czeka mnie pewnie jakieś ombre domowymi sposobami .. niech tylko w końcu będzie już po maturach.. :)













12 komentarzy:

  1. zdjęcia piękne ale masz minę na każdym po prostu `straszna`....

    OdpowiedzUsuń
  2. A jak ustny polski poszedł?:) Kierunek już wybrany?

    OdpowiedzUsuń
  3. A pokażesz krok po kroku jak zrobiłaś tą ciekawą fryzurkę?:D Byłabym wdzięczna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w necie jest dużo filmików.. zapytaj google o "loki folią aluminiową"

      Usuń
  4. tez uwazam ze mina straszna,powtarzalna i smutna,nie pasuje ci ta mina.. usmiech prosze.. ale delikatny bez pokazywania zębów

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile ważysz?:) Masz fajną figurę. Zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  6. tyle co Grycanka

    OdpowiedzUsuń