niedziela, 27 maja 2012

Adrianna J.

Hej ! :)


Ostatnio miałam przyjemność robić zdjęcia przesympatycznej i pięknej Adriannie J. :)
Była to bardzo spontaniczna sesja ponieważ Adrianna zaplanowała strój, miejsce i umówiłyśmy się w tym samym dniu w którym napisała do mnie o swoim pomyśle :) Było bardzo na luzie i cieszę się, że mogłam z nią współpracować :) To był mile spędzony dzień :)

W poniedziałek lub wtorek najprawdopodobniej pojawi się na moim blogu znowu nowa twarz :) Sesja na pewno nie będzie długa bo mam plan zrobienia dosłownie kilku nie za bardzo skomplikowanych zdjęć :) A kilka dni po tym kolejna nowa osoba, która miała się pojawić już dawno dawno temu :)



Adrianna:

































































































2 komentarze:

  1. ile bierzesz za sesje? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.maxmodels.pl/staggering.html -po pierwsze koszt transportu.. a reszta zależy już od wyglądu, od tego czy jest chociaż w miarę fotogeniczna, czy się nie wstydzi i czy mnie inspiruje, ma jakiś pomysł na siebie.

      Usuń