poniedziałek, 25 czerwca 2012

Paula.

HEj!




W sobote dużo się działo.
 W ciągu jednego dnia zrobiłam dwie sesje, co wcześniej mi się nie zdarzało..
 Niestety jestem straszną gapą i na pierwsze zdjęcia nie wzięłam odpowiedniego obiektywu.. 
Wielka szkoda, bo przez to wiem, że zdjęcia mogły być lepszej jakości, wiele zdjęć było rozmytych ..
 Na razie wrzucam foty z drugiej sesji z Paulą, na której już miałam odpowiedni obiektyw. 












kliknij na zdjęcie i zobacz w dobrym rozmiarze






1.














3.








 4.





5.





 6.







7.






 8.







9.






10.



11.






 12.







 13.







14.




 15.







.............................................................................................................................................











20 komentarzy:

  1. wow! jestem pod wrażeniem... z resztą to żadna nowość ;)
    Chciałam napisać, które mi się najbardziej podobają, ale musiałabym wymienić prawie wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęcia są niesamowite, strasznie klimatyczne. zresztą włosy masz boskie :)
    wpadnij do mnie jak bedziesz miała chwile, napisałam nowego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny klimat tworzysz na tych fotografiach :) Mój faworyt to chyba zdjęcie numer cztery, choć to pierwsze mnie równie mocno zachwyciło. W Twoich pracach podoba mi się to, że ciągle starasz się zaskakiwać i tworzyć coś nowego. Widać, że nie chcesz popaść w monotonię - co zdarza się naprawdę wielu obiecującym fotografom. Widząc jakie postępy robisz mam ochotę na kolejne sesje z Tobą :D

    OdpowiedzUsuń
  4. + Paula wygląda genialnie w tej nowej fryzurze i lokach!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia. Czym farbowałaś włosy? Bo od dłuższego czasu nie mogę znaleźć tak intensywnej, trwałej farby :) http://walilamdzi.blogspot.com/ pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudowne zdjęcia. Do jakiej szkoły się zarejestrowałaś? Kierunek związany z fotografią czy jakiś inny?:) Zdradź proszę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie rejestrowałam się nigdzie.. nie związany z fotografią :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Robisz naprawdę fantastyczne zdjęcia! Pozazdrościć talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wydaje mi się,że nie powinnaś dodawać kilku tych samych zdjęć lub ujęć. Co nie zmienia faktu, że sesja jest całkiem fajna. A jak tam matura? Jakie wyniki z pol,języka i matmy?:)

    OdpowiedzUsuń
  10. http://1.bp.blogspot.com/-ZJUAFZYATYs/T-i1VFwK8sI/AAAAAAAAApE/DDbtLdnL-3Y/s640/3).JPG <3

    OdpowiedzUsuń
  11. 1,3 i 4 podoba mi się najbardziej. Zresztą, wszystkie zdjęcia są bardzo ładne, w niczym nie przypominają tych pseudoartystycznych zdjęć, których teraz w necie jest milion.
    Brawo ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne zdjecia , widac ze kochasz fotografie wybierasz sie na studia zwiazane z tym kierunkiem ?

    OdpowiedzUsuń