wtorek, 24 lipca 2012

Kasia! :)

HEj! :) 



Nie tak dawno miałam przyjemność robić zdjęcia Kasi M :)

Jest przemiła, to był udany dzień :)
Pierwszy strój był moją kombinacją.. kołnierzyk został wycięty z koszuli znalezionej w lumpeksie. 
Bluzka nie podobała mi się w ogóle, wzięłam ją tylko dla kołnierza :)
Sukienka również pochodzi z lumpeksu.
Wcześniej była wykorzystana do zdjęć z Beatą :)
Przepiękny makijaż wykonała sama modelka, to wielki plus !


Przyznam, że inaczej wyobrażałam sobie efekty tych zdjęć ale podczas obróbki zmieniłam je :)














































































.......................................................................................................











4 komentarze:

  1. ostatnie najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzecia klatka zostaje oficjalnie moja ulubiona :))

    OdpowiedzUsuń
  3. poco make-up jak oficjalnie zdjecia sa czarno-białe... co za modelka? patrze tu , patrze tam :|
    dobra jestes ale sesja niezbyt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. make-up nie jest tylko po to, żeby twarz była bardziej kolorowa :d

      Usuń