niedziela, 8 grudnia 2013

Ogród

Witajcie !

Niedawno jedna z moich najnowszych fotografii została wyróżniona w serwisie Photoblog.pl oraz Digart.pl !
 Jestem przeszczęśliwa, to dla mnie duże wyróżnienie! To już moje trzecie 'polecane' na Photoblog.pl, pierwsze na Digart.pl

 Było to moje marzenie od kilku lat. Digart.pl to pierwszy portal na którym umieszczałam swoje zdjęcia. Kiedyś przeglądałam tam fotki innych codziennie, wrzucałam swoje i wyczekiwałam na choćby jeden komentarz... Był to jedyny portal na którym ludzie nie bali się szczerze krytykować, dlatego umieszczałam tam swoje prace. Nie raz moje zdjęcia były tak fatalne, że moderatorzy usuwali je z portalu  Teraz wrzucam tam zdjęcia naprawde baaardzo rzadko. TAAKA NIESPODZIANKA!!


Zdjęcie zostało zrobione przeze mnie specjalnie na zajęcia w LSF z fotografii cyfrowej, tematem był ogród. Jestem bardzo wdzięczna modelce za wytrwałość!!








7 komentarzy:

  1. Na Twoim miejścu az tak bardzo nie pzrejmowałabym się polecaniami na portalach. Na poczatku tez byłam uradowana ze co 3 moje zdjecie na digarcie jest polecane, a potem spróbowąłam jak to działa. Wybrałam zdjecie nieznanego autora, ale takie które mom zdaniem zasługuje na wyróznienie i napisałam do moderatora ( kazdy użytkownik moze to zrobić). P 5 minutach zdjecie juz było w rubryce "polecane" .
    Potem już wcale az tak się bardzo nie cieszyłam nawet z digarta dnia ...

    Abstrahując od tego ta Twoja fotografia jest rzeczywiście nieziemska i wyjatkowa. Własnie natknełam się na nia na digarcie i tak znalazałam się u Ciebie na blogu zeby Ciebie podglądać ;)

    Rób swoje, rób co czujesz .Przecież to ma byc radosc tworzenia a nie czekanie na wyróznienia na jakichs tam portalach. Tam po drugiej stronie tez są ludzie z róznym gustem i podejściem do fotografii. Ja juz dawno przestałam się przejmowac opinią innych na temat moich zdjec, czego i Tobie zycze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zapewne masz racje... ale wyróżnienia na właśnie takich portalach nie są głównym celem mojej działaności ale dają niezłego kopa :) Gdybym polegała tylko na swojej opini mogłoby być różnie.. wciąż mam nadzieję że osoby, które wybierają polecane na tego typu portalach nie są przypadkowe i jednak mają jakieś pojecie na temat fotografii :)

      Usuń
  2. mnie też bardzo motywuje gdy innym podoba się to co robię. Zwłaszcza jak jest to mój Profesor ze szkoły fot.
    Natomiast dziesiątki "polubień " już niekoniecznie, tym bardziej jak widze ze robią to raczej z sympatii do mnie i wiem też ze kompletnie nie znaja się na fotografii ...

    Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko, że te dziesiątki 'polubień' mogę się kiedyś bardzo przydać :) wzajemnie :)

      Usuń
    2. co masz na mysli pisząc ze moga się przydac? do czego?

      Usuń
    3. wiecej polubien= twoje prace są oglądane przez większą liczbe osób, mogą je zauważyć ludzie którzy mogą Ci zaproponować ciekawe propozycje współpracy, możesz się rozwijać itd :)

      Usuń
  3. Śliczny blog <3
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń