niedziela, 18 marca 2012

Peruka !





Hej! :)



Przepiękna pogoda mimo to postanowiłam spędzić chwilę w domu na zrobienie kilku zdjęć :) 
Moja ukochana siostrzyczka przywiozła mi perukę i od razu namnożyły mi się w głowie pomysły na zdjęcia ! :D
Niestety nie mam teraz czasu na umawianie się z modelkami więc to kolejne autoportrety :p
 Zrobienie ich zajęło mi dosłownie chwilę ale zaspokoiło moją ciekawość co do tej stylizacji :) 

zdecydowanie ciąg dalszy w tej lub podobnych stylizacjach nastąpi...
 i myślę, że nie skończy się na terenie mojego domu.:) 

zazwyczaj gdy podaję przypuszczalny termin to nic z tego nie wychodzi więc tym razem jedyne co powiem to to, że nastąpi to niedługo.. bo już nie mogę wytrzymać z ciekawości czy wszystko pójdzie po mojej myśli :)



                                                                                    


















2 komentarze:

  1. zazdroszczę, bardzo dobry gadżet :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcia :D. Trochę mi się kojarzą z Leonem Zawodowcem...

    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń