niedziela, 26 lutego 2012

kolor2

hej ! :)



Tym razem znowu postanowiłam pobawić się kolorami! 
To świetna zabawa więc pewnie prędko nie przestane zwłaszcza, 
że mam jeszcze mnóstwo zdjęć które widziałam tylko ja  :)


Po dwóch tygodniach obijania się w końcu powrót do szkoły więc tempo dodawania postów będzie jeszcze wolniejsze :P



Ostatnio zaczęłam zapisywać wszystkie swoje pomysły na sesje na małych karteczkach.. 
już trochę się nazbierało ale wolny czas niestety  kończy się więcodkładam je prawdopodobnie na wakacje (czerwiec). 
Może wydawać się to śmieszne ale jest to świetny sposób.
 Często miałam tak, że wpadałam na  pomysł a w ciągu kilku dni o nim zapominałam i znowu miałam pustkę. Teraz nic mi nie umknie :) 
Póki co będę torturować was moimi autoportretami :) 





do tego dodaje oryginał, żeby było ciekawiej choć w tym przypadku zmianie uległy tylko kolory, głębia :)









/oczywiście juz znudził mi się nagłówek i chce go zmienić jak najszybciej ! :) 
Może niedługo wymyślę coś innego :)

5 komentarzy:

  1. pierwsze jest przepiękne
    masz idealne włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak robisz te kolory ? chodzi mi zwlaszcza o te biale polokregi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. efekt tęczy w Photoshopie :) Dokładnie te półokręgi to taka standardowa tęcza a po użyciu innych kolorów zanikają barwy które były na początku. U mnie ta opcja akurat nazywa się po prostu tęcza ale wiem że w innych wersjach pojawia się też inna nazwa.

      Usuń
  3. super zdjecia!! moze jakies dla mnie moglabys przerobic:P tez mam photoshopa ale srednio sie w nim odnajduje, tylko podstawy:(

    http://pinch-of-imagination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) polecam oglądanie tutoriali na YT.. :)

      Usuń